A F T E R W O R K

´Fredafg natt. vad ska man säöga? det var betydligt lugnare än vad jag hade väntat mig, men å andra sidanb var det betydligt mer folk inne än väntat med.'
'Hade halva lobbyn full med gäster hela kvällen, dom kom, handlade en CB sen satt dom kvar i två timmar per skalle.

Så vi hade inte förstängt ngt i lobbyn över huvudtaget alls när jag låste dörren till restaurangen 0400.. =(

Sen så har inte Josefin stäöngt allt för många gpånger heller, vilket gör att saker som jag är van blir gjorda inte var gjorde, men hon gjorde ett fantastiskt jobb ändå, vi vart klara 0500. Men _Imorgon är vi klara före det! Äöven om vi får betydligt mer att göra då eftersom hela stan ska ut då!'''


PTÅ!  Det är inte fylla som gör mina stavfel, utan det öär att jag skriver på ern laptop =P


Iaf då.det gick bra ikväll, måste jag säga ändå. Thomas var med och jobbade, trots att han inte sovit på över ett tdygn.
'

Nu sitter jag, Niklas, Högbom, Danne och Jesper hos Josefin på Afterwork! Full börjar man bli och fullare ska jag bli!''Snart dags för frukost på jobbet ;)


HAHAHAHA!


Kommer skriva mer när jag kommer hem men så här funkar det nu iaf ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0