Gårdagen, samt bilder från Afterworken =)



Söndag var den värsta dagen i helgen.

Tanken var att det skulle vara jag, Danne och Awais mellan 01-0230, sedan skulle Danne gå hem medan jag och Awais skulle avsluta resten.

Men vi hade fett mycket att göra, dels för att vi sålde bra fram till 00, sedan gick alla hem, så inget var förstängt!
Men Josefin var jättesnäll och stannade kvar tills vi var klara, och Danne likaså - tackar! =)

Vi blev fett sena, men det blev tamigfan renare än någonsin!


Sjuk skillnad!


Men skönt att vara ledig idag, frågan är vad man ska göra. Har lite funderingar på om jag ska åka ut till Birsta, men känner samtidigt att det pallar jag inte.

Ska jag kanske bara se en film och andas? Jobbar ganska mycket nu...
Men inte långt kvar till semestern - 2 veckor kvar!

Det lutar åt Gbg under en del av första veckan, sedan en vecka i stugan, och sedan bara vara =)



Ska surfa runt nu, ska beställa lila shorts och strumpor! =) =)

Längtar till onsdag, öppning och sedan träningsmtach =)


Nu kommer lite bilder från afterworken i fredagsnatt/lördagmorgon.



Sista bilden är från lördag eftermiddag när Niklas och Madeleine kladdar med chokladtopping...


Later!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0