JAG KOMMER INTE BETALA 400 JÄVLA KRONOR FÖR ATT GÅ IN!



Vet inte vad jag skrev inatt eller så...

Men gårdagen var trevlig! =)


Dagen började med att jag och Niklas vaknade till liv, var sugen på stranden, men orkade liksom inte.
Hur som helst så stack vi ut till Berga och kom fram dit strax efter 16..?

Var där till 2015, sedan fick vi skjuts av Sandra och Linda till Bommen, och skulle ta bussen som gick 2045.
Men Patrik kom och hämtade upp oss och vi for hem till mig.

När vi körde upp på parkeringen så satt Katja och Ida och väntade på oss, så vi gick alla in till mig och spelade kort och drack oss berusade (A).

Runt 2330 drog vi ner till stan och snackade en massa, satt vid en parkering och bara drack och snackade skit.
Efter ett bra tag så stack vi till Kårhusets öltält, det var trevligt, träffade lite polare =)

Katja försvann för resten av kvällen och vi stack till McDonald´s efter 0200 när tälten och GF hade stängt.

Det var en trevlig kväll, mycket tack vare umgänget =) =)


I övrigt var det en vanlig kväll, inget märkvärdigt alls.


Ikväll då?

Hahaha!

Det blir med all sannolikhet dricka ikväll med, men bara sprit!

PTÅ kommer hit senare, sedan får vi se om det kommer mer folk, har ingen aning. Har inte pratat med någon bortsett från Ida.

Men det blir nog en trevlig kväll, att dricka och umgås bara. Om vi sedan drar ner till stan återstår att se, men en sak är säker: JAG KOMMER INTE BETALA 400 JÄVLA KRONOR FÖR ATT GÅ IN!


DYRT!

Men kanske man kan sätta sig i Kårhusets öltält igen..? =P



Jag väntar, jag tänker inte pressa. Det vet du =)



Later!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0