Jobbet går finfint!



Haft en rätt bra dag, iaf i början av arbetspasset och efter rasten. VAR JU FETT JÄVLA MKT PÅ FRUKOSTEN ! ! ! ! !

Sålde 12, 12 och 17 på frukosten...Men Oskar i köket som inte har jobbat frukostkök på 100 år!?
Men han skötte sig bra, det måste jag säga! Tack vare att den bäste (JAG!) var ansvarig! =)

Sedan gick jag på rast 1038..

Kom tillbaka 1115, ganska mycket, gjorde 66 då, planerat 65.
Sedan var det höga timmar, planerat 92, 98 och 75.
Sålde 103, 137 och 106! =) =)


Även att Moberg var på rast en del av 137-timmen! =P

Jag var även ut och hjälpte till vid leveransen av kolsyran..

Det kändes verkligen inte som en 14-timme, men fan vad skoj det var! =)

Att jag sedan skulle jobba till 15 var ju redan klart, så då tar ju den som har middagen över skiftet.
Jag sitter kvar med efterskiftsanalys och bankning till 1610, och under denna tid hänvisar Anna alla till mig - WHAT!?

Jag är inte ens på golvet, jag ska egentligen vara hemma!?

Men men, det löste sig ändå.

En rolig dag, det måste jag säga!

Imorgon är det jag som öppnar, sedan är det Cissi som har middagen, Kristin är ledig - det behöver du!

I helgen stänger jag, och alla är typ ledig! HAHAHA! CH är på semester, Kristin ledig helg + semester veckan efter, Sara på semester och kommer åter på måndag. Så jag är den högst ansvarige =P

Men det kommer att gå alldeles utmärkt ska ni veta! Men hade gärna haft öppning, alt. mellanpass, eftersom det känns bättre ;)

Men så är det inte och jag får göra det bästa av läget, jag har ju bra folk med mig till helgen ! =)



Känns som att jag har vart på ett bra humör idag, trevliga gäster, trevliga medarbetare - kan det bli bättre!? =) =) =)

Nu vill vi ha sådana dagar resten av mitt liv! =)



Känns som att man har gått upp och ner i humöret den senaste veckan, mått dåligt och så, men nu verkar det vara på väg uppåt! Me like! =)

Ska spela NHL, sedan se Tv, sedan sova!

Ingen huvudvärk nu heller! =D


N

Kommentarer
Postat av: Tony

Fan vad ni sålde!! Men duuu... dessa siffror är väl konfidentiella?!

2009-07-20 @ 19:38:43
URL: http://adicto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0