Värsta lårkakan ever! =(



Hade träningsmatch igår mot Du ser ansträngd ut. Förlorade med 3-2.

Jag gjorde nog min sämsta match i LAC-tröjan igår.

Tråkigt.

Jag gjorde inte bort mig, men jag kom aldrig upp i den nivå jag kräver jag ska !

Vi tog ledningen med 1-0, jag avancerade uppåt i banan, det blev en 50-50-boll som jag vann, jag sköt och Isse petade in den eftersom att han stod där vid stolpen ;)  Även att varje skott jag skjuter är det någon som petar in =P
Jag lovar, detta skott hade gått in! Men inte det mot Sotarna!

Men i den här 50/50-duellen så vinner jag bollen, men samtidigt får jag motståndarens knä stenhårt i högra låret, så jag kunde knappt spela vidare. VÄRSTA LÅRKAKAN EVER!  =(

Har riktigt ont i dag med, och lär ha detta ett par dagar nu =(

Hoppas den försvinner till nästa vecka, vill ju vara med nästa onsdag med =)


Eftersom jag hade ont i benet så kunde jag inte spela på samma sätt som jag brukar, utan jag hamnade lite efter på allt, och därav kunde jag helt enkelt inte bjuda upp till match, det är så tråkigt när det blir sådär!


Men men, nu står det 1-1 i matcher och nästa vecka står det 2-1 till oss ;)


Dom hade flyt ett tag igår, det var ju 3 bjudningar som gjorde att dom fick målen.

Shit the same, vi tar dom nästa vecka! =)





Idag har jag tvättstugan, 13-16, måste verkligen tvätta!
Ska sortera tvätten efter att ha skrivit klart detta, sedan haltar jag vidare till macken och köper snus och mjölk.

Måste fixa något att äta med, men vad? Känner inte för att äta något, men måste ju äta något..


Det är tomt nu. Känns inte roligt längre.
Det var roligt. Men ingen sade något.
Nu skiter jag i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0