Moget folk



Ledig dag!

Lördagen (gårdagens) stängning var riktigt trevlig! =)


Idag då, sov värsta länge, men lade mig sent även.

For ner till stan relativt fort eftersom jag ville ha tid att träffa Emelie, så det gjorde jag.

Sååå roligt att träffa dig! Hundra år sedan sist ju :'(

Det är så skönt att jag har dig vännen, vi kan prata om allt! <3



Träffade även på Tom, jävla underhållande kille det =P

När jag sitter där nere så får jag sms av Lina som undrar om jag fortfarande är på stan, och jag svarar att jag ska hem.

När jag väl är hemma så kommer Lina, Peter och Jennifer hit och hälsar på - riktigt trevligt!

Vi snackar lite skit och så, och efter ett tag drar Jennifer.

Jag, Peter och Lina sticker till Vera och käkar, sedan garvar vi åt varandras fisar resten av kvällen. HAHAHAHAHA!!

Lina, du var värst! ;)

Moget folk^^

Hahahaha!

Såg en helt okej film med, "Blood in blood out".


Har haft en bra dag idag, hunnit med mycket =)

Ska snart göra kväll, varför vet jag inte, men finns inget att göra.

Jag jobbar imorgon, 17-02. ROLIGT.

Ledig tisdag, då är det träning, sedan öppning onsdag.

Kanske stugan till helgen?

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0