Onsdag, öppning, Birsta, match, förkrök, stan, jobbet och hemma nu. Jobbet om 3h & 20 minuter..



Idag har man hunnit med mkt.


Hahaha! Eller inte. Men ändå.

Öppnade, så steg upp 0450, tog bussen till jobbet.
Öppnade med Robert och Anna, sedan kom Agnes in 0700.

Efter jobbet for jag och Thomas hem till mig, jag duschade lite snabbt och efter det drog vi till Birsta.
Jag passade även på att hämta mina solbrillor hemma hos föräldrarna.

Har även köpt en ny tlfn idag!
Jag behövde en ny, eftersom min gamla stänger av sig själv hela tiden!
Så gick in på Telenor och snackade lite, sedan gick jag därifrån kvarten senare med en ny mobil. NICE!

Har även hållt mig från den, inte pillat något alls på den! *STOLT!*


Efter det hade vi match, losade med 4-1 konstigt nog, men det var en helt okej match.
Har fått en smäll på vaden, kände inget förrän efter matchen. =S

Sedan for jag hem till mig, duschade, bytte om och städade lite här hemma =)

Anna, Serwah och Thomas kom hit och vi drack lite goda drycker, snackade skit, spelade NHL och hade det trevligt.

Jag och Thomas for ner till stan och skulle på krogen, men väl utanför ångrade vi oss och vi drog med oss Kristin till MAX och jobbet.

Jag börjar för övrigt jobba om 3 timmar och 20 minuter.

Ska surfa runt lite nu, sedan dricka kaffe, spela NHL och invänta bussen som går  0516...

Funderar på att pilla på tlfn lite nu, eller så väntar jag tills efter jobbet..?


Hörs senare! Eller tidigare, beror på hur man ser det ;)

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0