Peppad inför nya rutiner, ny vardag, nytt liv =)



Hade träningsmatch idag, mot Du ser ansträngd ut.

Vann efter straffar med 6-5.
Jag satte min, viktigt!  ;)

Det var riktigt skoj, så hoppas det blir match nästa vecka! Tanken är den iaf =)


Har inte så mycket att skriva.
Jobbar 11-20 imorgon, sedan 6-15 torsdag och fredag.

Emelie kommer upp till helgen, roligt! Då ska vi ses!!!! =)

Snacka en massa och ha trevligt, det behöver jag =)

Är ledig nu i helgen som kommer.

Får se vad som händer mer än umgås med E. Tror inte det blir någon utgång iaf.
Tänkte mig en vit(!?) helg...HAHAHA!

- Hej, jag heter Nisse..


Måste bara nämna en sak alltså..

Natten till måndag drömde jag...en mardröm!


Jag drömde att jag hade rökt, jag var så övertygad om att jag hade rökt, visserligen bara ett bloss, men JAG HADE RÖKT!
Självkänslan var så jävla låg när jag klev upp, det är det värsta jag har varit med om!
Jag var så otroligt besviken på mig själv, och jag
mådde så dåligt över detta hela förmiddagen. Fruktansvärt!

Jag kunde inte sätta fingret på varför jag mådde dåligt, jag blev deprimerad och nere, men visste inte varför. Jag hade ju somnat glad?

Men när jag sedan tänkte igenom hela morgonen så kom jag på det. Tur det bara var en dröm!


Imorgon har jag vart rökfri i 6 veckor - STOLT - och dessa 6 veckor hade vart helt i onödan om jag skulle röka igen.
Jag ska inte röka igen, nu har jag äntligen slutat! =) =)

Och när jag har gjort en stor sak för hälsan, varför inte börja på nästa - träningen.

Jag spelar korpen en dag i veckan, det är inte speciellt hårt, men jag rör mig mer än tidigare.
Sedan tänkte jag gå ut och gå dagligen, kanske någon löptur med.

Och jag ska börja träna på Helex igen, och även lyfta lite hantlar här hemma.
Jag känner mig peppad som fan!
Få upp lite flås, få ner lite mage och bli vältränad igen =)

Saken är den att jag går på semester i Augusti, och då vill jag inte ägna den åt träning, så det blir i månadsskiftet aug-sep som jag börjar på Helex igen.

Men promenaderna och lite skrot hemmavid, det går skitbra att börja med tack!


Ska nog gå till jobbet imorgon, lite beroende på vädret.
Men det är ju en början.

Det trista med detta är att jag har absolut ingen självdiciplin för att träna, utan jag måste ha någon som peppa mig, dra med mig ut, trots att jag inte vill, och det får jag i sep. Då tänkte jag och Niklas börja köra Helex =)


Det är bra att jag är medveten vid detta, då kan man förebygga det hela =)


Nu ska jag spela lite mer NHL, sedan sova!
Det är en dag imorgon med!


Godnatt på er!

Hörs imorgon!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0