Skakade den redan öppnade juicen


God morgon! Har precis vaknat!

Jag MÅSTE ha en ny telefon!
Den jag har nu stänger av sig själv hela tiden, har hänt det det senaste dygnet typ 25ggr!!
Fett störande!


Ni skulle ha vart på jobbet mitt imorse, vilken dundertabbe man gjorde!
Skulle dricka juicen, så skakade den, men den var redan öppnad, så det flög juic över hela mig, soffan och lobbyn!

HAHAHAHAHAHA!


PINSAMT!




Till Mamman:  Abslout, jag förstår hur du menar, men det var inte riktigt det som var poängen.
                           Varför ska man behöva betala för barnet om du är 19 år, men inte om du är 20?
                           Antingen eller tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0