Sömntuta




God middag!

Tanken var ju att jag skulle kliva upp före 10 - vaknade 1337..HAHAHAHA!

Inte så konstigt heller, eftersom att jag lade mig 0530..

Jag och Niklas hade tänkt lira tennis idag, men det blir nog inget med det, eftersom att det inte är världens skönaste väder och klockan är så mycket.

I eftermiddag ska jag ut till Ljustadalen och morsan för att hämta mina arbetskläder, passar även på att käka middag.



Tisdag, det är tänkt att det ska vara träning ikväll. Det har vi bestämt, men eftersom att det MJ´s minnesstund live på Tv kl.1900 idag, så kan vi inte ha träning.

Prio?

Aja, om det är fler som ska bolla, så är jag ledigt på, vore nice ju!
Kan bolla imorgon med, men VILL IDAG!



Nu ska jag spela Tv-spel, senare!


N

Kommentarer
Postat av: tess

Skönt med ledigt själv har jag jobbat hela dagen. Nu slappar jag lite för jag e grymt trött... //Tess

2009-07-07 @ 19:45:50
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0