Fattigdom är bra



Sverige - Danmark 0-1.



Även att jag var på väg ner till stan och fest men ångrade mig innan jag hade lämnat Granloholm. HAHA!


Pallar inte att gå ner, festa, sedan gå hem, sedan upp och jobba imorgon.
Fan, kom igen nu Nisse!

Jag har redag gått till och från stan en gång idag, det räcker väl?


Så nu sitter jag här hemma, och dricker vin och lyssnar på musik.
Har det trevligt med mig själv :)

Men det blir lugnt, eftersom jag jobbar imorgon.


Kunde få skjuts ner av syster, snällt det =D


Imorgon ska jag gå till och från jobbet igen, det är bra att jag får lite motion, och det går bra att inte röka. Även om suget var fett efter ett glas vin..

Det finns fan positiva saker med att inte ha några pengar.

Jag får motion och förbättrar min hälsa :) :) :)



Ska lira lite poker, hörs imorgon innan jobbet!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0