Fullspäckat schema systers stora dag =)



God morgon!

Lite tråkigt väder för en studentdag som denna. Dom lyckas ju alltid annars pricka in en dag med bra väder.
Även om det är grått när man slår upp ögonen brukar det av tradition klarna upp under förmiddagen. =)

Hoppas på det! =)


Jag skulle egentligen ha jobbat, men fick vara ledig =)


Så här ser dagen ut iaf.


Jag ska välja ut kläder, dricka lite mer kaffe.
Stryker sedan skjortan jag valt ut och duschar, gör mig klar.


1130 kommer Veronica och hämtar upp mig, vi åker ner till stan och köper lite saker, tar en kaffe och surrar skit.
1400 kommer morsan in till stan, så vi möter upp henne, sedan så går ju syster ut 1500, och en massa vänner =)


Efter att ha sett detta och några varv med lastbilarna så beger vi oss ut till Alnö och församlingsgården där Sara har mottagningen (precis som mig) och förhoppningsvis är hela släkten där =)


Jag hoppas innerligt att Sara får en minst lika bra dag som jag hade! =) =) =) =)


Ikväll blir det lugnt för min del, jobbar enligt schemat 8-17, men tror att jag börjar 9...måste ringa och kolla.

Hörs då!

N

Kommentarer
Postat av: Tony

Är under tre-siffrigt iaf :D Nice det. Ska ner mer!!!! :D Har inte kommit igång med att röra mig så mycket, men det kommer hoppas jag :D

2009-06-11 @ 20:34:09
URL: http://adicto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0