Grushjältarna. SÅ JÄVLA SKOJ! :):):):):)



Då var man precis hemkommen efter att ha spelat 3 matcher i cupen Grushjältarna som höll till på Västhagen
.

Första matchen (0800!) förlorade vi med 2-1, dom var klart bättre än oss.
Andra matchen mötte vi Suckers (gamla GIF Sundsvall med Cain Dotson i spetsen. 8-0 till dom.

Det enda bra jag gjorde var att tunnla Cain ;)

Sista matchen så spelade vi 2-2, låg under med 1-0 men kvitterade relativt snabbt. Vi borde ha vunnit matchen, vi spelade klart mycket bättre än vad dom gjorde! Jag hade själv ett bra läge med 1 minut kvar, men målvakten gjorde en av sina prakträddningar...

Den förlusten (kändes som en förlust) sved mest, eftersom att vi tryckte på hela tiden.

Men det har vart en fantastisk rolig förmiddag :)
Roligt att spela igen, har ett sug nu :)


Funderar även på att ut och springa ett par varv runt Sticksjön, får se hur det blir med det.

Jag ska iaf lägga fram baconet från frysen, det blir pasta och bacon idag.

Ikväll vet jag inte riktigt.. Johan vill ha med mig till en fest. Men jag har inga pengar, så jag vet inte...måste gå dit och hem, känns inte så lockande..och sen så jobbar jag imorgon.

Känns nästa hellre som att man blir hemma och tar ett eller två glas vin till matchen.

Aja.

Ska inte skriva så mycket mer iaf..

PTÅ kommer förbi senare, ska hämta en sak :)

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0