JAG KAN VARA MED! =)



Jobbade 8-17 idag, men kom inte till jobbet förrän 0900...

En bra dag, roligt humör och allt :)

Efter jobbet gick jag hem, mötte Anna som satt i bilen på väg ner till stan mitt på Granloholmsleden. Hon ringde och frågade om vi inte skulle hitta på något, vilket jag tyckte.

Jag skulle bara hem och tvätta av mig.

Sagt och gjort; hon kommer och hämta upp mig, vi åker till henne, plockar undan lite och snackar skit.
Sedan ser vi en film, Changeling (har sett den förut), och blir bjuden på ett par glas vin. Gott! =)

Efter det snackar vi lite mer skit, åker även ner på jobbet och tar oss en kaffe var.
Har sedan bestämt att vi ska gå ett varv runt Sticksjön, vilket vi åker och gör. Men på väg dit ser vi att hennes bil strax når 3000 körda mil! =P


Jag har haft en trevlig kväll, precis som förr ;)

Hahahaha! Även att folk fortfarande är övertygade om att jag och Anna är varandras gamla ragg. Hahaha!


Nu ska jag sova, är trötter ju.


Även att jag fixade så att jag är ledig på lördag, vilket innebär att jag kan spela cupen på Västhagen! =) =) =) =)
Första avsparken 0800, samling 0730. Skoj! =)


Sedan får jag se vad som händer på kvällen, kanske följer med Johan på fest. Men blir inget livat, eftersom att jag jobbar på Söndag.

Vi hörs!

God natt!

N

Kommentarer
Postat av: Alberto

lycka till med allting ;)

2009-06-05 @ 08:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0