Ledig Fredag



Idag har jag inte åstadkommit mycket.

Jag har bara suttit framför datorn och framför Tv:n.

Har sett The Big bang theory (hur bra som helst!!!) och lite annat.
Just nu lyssnar jag till OCS1E5 samtidigt som jag sitter här.

Har funderat länge på om jag ska ut och gå? Kanske springa runt Sticksjön eller så...eller bara ut och gå?


Tror att jag tar mig en promenad ner till jobbet och tar mig en kaffe, och sedan går hem igen?

Har inget bättre för mig, plus att solen precis har tittat fram =)

Imorgon är det cup, och peppar som fan!

Måste lägga mig tidigt så att jag är pigg och glad imorgon. Tidiga morgonmatcher är svårspelade...


Är bra sugen på att ta mig ett glas vin eller två, men det blir inget av det.


Blir kanske det imorgon efter cupen, samtidigt som jag ser Sverige spöa Danmark med 3-1? =)



Aja, nu ska jag klä på mig och bege mig ut.


Hörs då!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0