RUND UNDER FÖTTERNA!



Så fort jag är på Stadshuset så blir jag aspackad! =O

Hahaha!

Var ganska rund under fötterna när jag kom hem! =P


Hahaha!

Men hade en trevlig kväll måste jag säga!


Det hela började med att jag och V bestämde oss för att gå ut, så hon skulle komma hit.
Men när hon väl kom så kunde hon inte dricka, eftersom M inte ville hämta henne, trots att han lovade det först...

Så hon blev nykter.

C och S var här med, vi drack lite och hade trevligt.
När V for hem så började vi spela fyllespel, pyramiden och allt vad fan det var ;P

En annan drog i sig fyra snabba groggar, drack en halvliter sprit, en liter vin och en cider här hemma.
På krogen blev det 3 drinkar och 1 shot. Dom hade slut på cider.


Men klockan var ju 0230 med...

Jag mötte upp Sara, Camilla och Janne på krogen.

Efter att dom hade stängt så gick jag till jobbet och köpte med mig mat hem.

Tog en taxi hem (VÄGRAR KOLLA SALDOT!!!) och käkade, sedan somnade jag tydligen i soffan!?

Vaknade upp 0915 imorse och låg i soffan. HAHAHAHA!
Gick och lade mig i sängen och sov till 1330.


Skönare där.

Idag har jag inte åstadkommit mycket.


Bara söndag, ska höra med M om hon vill se ngn film.

Har vart på macken och handlat hem lite saker, frukost och så =)

Käkade en tallrik med fil och fullkornsflingor från Fitness, en macka med kaviar och ett glas apelsinjuice.
Blev ingen kaffe, utan ska ta dagens första kaffe nu! =)

Hörs senare!


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0