Semester



En veckas ledigt då.

Vad ska man hitta på under veckan, har lite saker inplanerat iaf =)


Idag måndag, inget. HAHAHAHA!

Får se om man hittar på ngt ikväll =)


Imorgon är det tisdag och match, längtar som fan! Har även tvättstugan.


Onsdag eventuellt utgång, ska snacka mer med Nordis =)


Torsdag så är det löning, sedan har jag cup på kvällen och därefter bär det av till stugan! =)

Ska tillbringa, torsdag kväll, fredag, lördag och söndag där. Ska bli sååå skönt!

Var ju där i midsommar, men bara en natt ( fre-lör) då jag började jobba 0700 i söndags.
Ska bli skönt att vara där längre denna gång.

Och det verkar som att Niklas följer med, trevligt!

Ska ta med mig en dunk sprit dit iaf ;)

Så att inte drickat ska ta slut som senast ;)


När jag slog upp ögonen idag så var det kanonväder, så jag hoppade in i duschen och stod där 45 minuter =)
När jag klev ur så öste det ner med regn. Och nu är det typ varierande! =O


Tråkigt, jag som ville sola!

Men men, så är det!

Var ut och gick på en promenad inatt, ska nog göra det ikväll med! Så skönt när man är ute ju =)


Onsdag, kanske man hälsar på morsan?

Aja, orkar inte skriva mer nu.

Väntar på att N ska höra av sig och se om vi ska göra ngt.

Ser tennis på Tv:n under tiden.


Ciao!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0