Torsdag, fredag, tråkigt



Igår blev det utgång, men fan vad lugn jag är när jag går ut!

Var ut i torsdags också, drack en 9 cider, sedan gick vi på BK, det sög jag åkte hem.
Var även nykter.


Var ut igår, drack hos Frida, mer berusad än i torsdags, men fan inte full.
Gick på Olles, var betydligt trevligare =)

Satt där till 0250, sedan gick jag till Subway och köpte macka och for hem.

Trevlig kväll =)


Men tappade bort snusen =( =(


Ikväll får jag se vad som händer, om jag ska ut eller inte, och med vilka isf..

Tänkte springa ner på bolaget tidigare, men jag klarar mig på tre liter vin..



Tråkigt...



N

Kommentarer
Postat av: Sandra Madeleine

Hade jag kunnat, hade jag mer än gärna gjort det och de vet du nisse!

2009-06-13 @ 17:37:36
URL: http://storlillan.blogg.se/
Postat av: sofia

drack en nio cider och var nykter:O

2009-06-13 @ 19:42:02
URL: http://frokenengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0