Promenad, stan, lunch, sola, bolaget, hemkört, bolaget, pizza, fotbollscup, stugan.



Sov skitdåligt inatt!

Valde att kliva upp 0830.


Gick till ICA, köpte lite frukost och lite snus.
Sedan satt jag och såg Tv, satt här vid datorn och så.

Efter ett tag så bestämde jag mig för att promenera ner till stan och möta upp Amina.

Syster låg fortfarande och sov när jag gick hemifrån.

När jag hade gått i 10 minuter så ringde syster och frågade vart jag var, så vi mötte upp varandra och gick tillsammans ner.
Vi mötte upp Amina och Sarah, trevligt! :)

Jag köpte två tröjor på Jack & Jones, sedan gick vi till Subway, och Amina och Sarah köpte sallad på Hemköp.

Vi satte oss på en bänk vid Vängåvans fontän. Myyyys!




Vi strosade bara runt på stan och njöt av det fantastiska vädret vi har här idag! =) =) =)

Niklas kom in till stan lagomt sent, 1415..

Vi gick på bolaget, sedan till bilen och for till Bydalen och tog ut pengar.
Sedan stack vi hem till mig och lastade in spriten. Tre dunkar blev det :)

Bolaget i Birsta nästa!

2 kartor cider blev det, en till mig och en till mor och far!

Har handlat sprit och sådant för ett totalt värde av 2130kr idag....





Nu blir det att ladda till cupen som snart ska spelas! LÄNGTAR SOM FAN !


Ska packa väskan nu, sedan åker jag till Bergsåker och laddar!

Efter cupen, 21-någongång, så åker jag hem, inväntar Berglund och sedan sticker vi till stugan!



Tjaaaaaaaaaaa!


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0