Ärligt.



Jag tycker inte att det är en speciellt bra lösning med att bara vara två arbetsledare på söndagar, öppnaren och stängaren.
För som stängare så kommer du in 1630, vilket enligt min erfarenhet och mening är alldeles för sent för att då ansvara för middagen. Helst före 1530. Annars hinner man knappt torka händerna så är middagen igång.

Skulle man, som på vardagarna, komma in 1530 eller tidigare, så hinner man köra sin förskiftchecklista, man hinner förebygga de 75-80% av allt innan dessa blir problem.


Men i dagsläget gör man inte det, och framförallt inte efter att ha jobbat fredag och lördag natt.


Det gick sisådär idag. Lagomt motiverande att vissa har en viss attityd, och vägrar gå till den yttre cirkeln, utan ska hela tiden skylla ifrån sig.


Sålde hyffsat idag, inte fullt lika
högt som igår, men det var fler höga timmar! =)

8,7,7,6,7.  Helt okej =)


Nu är jag hemma, jag tror jag ska ta och lira lite poker, sedan se någon film och sen gå och lägga mig.
Öppnar imorgon också. Hade inte vart helt fel att vara ledig. Men man kan inte få allt här i världen.

Måste bara tillägga att min radar är på, och ingen undkommer den! Helt sjuk, jag hittar er i folkmassan, precis som på yngre dagar!


Ska lyfta lite skrot innan pokern, känner att jag vill pumpa ur armarna.

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0