En skön dag med bra väder =) Vårkänslorna börjar komma fram =)



Hemma.

Har hunnit med ganska mycket idag, känns som så iaf =)

Dagen började med att jag vaknade 0458 (har klivit upp 5 tre dagar i rad), men utan att alarmet ringde.
Suckade tungt och somnade om, klev upp strax före 11.

Satte mig här och tog mig en kaffe eller två, ringde sedan Lars, han var halvdöd och skulle ringa när han var på väg =P

Jag hoppade in i duschen och gjorde mig klar strax innan 13, gick sedan ut för att vänta in honom.

Hade bra timing, hann precis röka klart så kom han.

Vi stack ner till stan, drog en fika på City Café, trevligt och alltid lika gott! =D
Sedan gick vi en runda, gick ner och förbi Barrista och upp mot Oscar.

Där stötte vi på syrran som hade slutat jobbet, så hon hängde med.
Efter en till runda beslutade vi för att dra en kaffe på Barrista, så vi gick ner och drack grymt gott kaffe! =)

Parkeringstiden började närma sig slutet, och stan började bli tråkigt, så vi tyckte det var dags att avsluta det hela.
Lars var snäll nog att skjutsa oss ut till Ljustadalen och morsan, vi skulle dit och käka middag.

Mamma hade vart jättesnäll och gjort potatisgratäng, fläskfilé och hemmagjord sås - GOTT!
Dessvärre var gratängen lite för kryddstark, men det var gott!

Var nostalgiskt att sitta och middag igen, med hela familjen. Plus Simon =) =)
Jävla sötnos han är!


Jag blir så lycklig när jag ser honom! <3

Sötaste grabben ever! =)

*Stolt*


Efter middagen så gick jag till busshållplatsen, skönt väder idag, stod och glassade med solbrillorna på i väntan på bussen.

For ju in till stan och lirade biljard med Arne, Sophia, Niklas och Patrik. Var trevligt! =)

Träffade även Sofie och Magda, som vanligt! Alltid en energikälla som lockar lika mycket skratt varje gång ! =)

Efter biljarden stack jag, Niklas och Patrik till McD och käkade lite krubb, drack kaffe och snackade skit.


Har haft en helt fantastisk dag idag, det ska du veta!


Finns bara en nackdel egentligen, och det är att det är första april nu, och IPRED-lagen börjar gälla.
Så man vet ju inte hur det blir...



Godnatt på er!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0