En underbar kväll




Klev precis innanför dörren!
Ska sova nu, börjar jobbet om 5 timmar och 21 minuter!


Har haft en helt underbar kväll!


Bowling med trevligt sällskap, mycket skrattande och lite film & Tv-spel med.

Alberto, Anna, Julia & jag.

Bowlingen började skit - tog ner 2 käglor första två gångerna...
Dröjde ända till andra serien innan jag fick en strike - och då blev det två i rad och en spärr efter.

Så jag slutade på första plats, viktigt! =P


Mano och Anna har en jättefin lägenhet, förstår att dom stormtrivs! =)

Lite spirit med mig därifrån nu ;)

Blev ett par, tre låtar på GH med, fan vad sämst man är! =P Hahahhaa!



Ska sova nu!

Men tack för en kanonkväll - måste göras om!


N

Kommentarer
Postat av: Alberto

det var en kanonkväll! :) jätte roligt att du kunde komma hit!!!! :D jag tror att du bara sköjade med oss i bowling i början.. sen du bara tänkte.. "ahh.. ska börja göra strike nu!" :P hehehehe men.. tack för ikväll :) hoppas att du trivdes bra här! :D

2009-03-04 @ 01:25:53
URL: http://mano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0