Fika =)



God morgon!

En fin dag idag, fast blåser lite =/
Men brillorna blir det!


Har ju även vart så att så fort jag har tagit brillorna så har solen försvunnit!
Och när jag inte tar med mig dessa, då blir det kanonväder! STÖRANDE!


Snacka om I-landsproblem, men ändå^^

Idag då?


Ska ta en fika med Lars om någon timme, han hämtar upp mig.
Efter det så åker jag la ut till morsan =)

Annars blir det lugnt, tänkte försöka se en film eller två ikväll med. Beror på hur sent det blir.


Hörs senare!

N

Kommentarer
Postat av: Karro

DU ÄR INTE ENSAM! Tänka sig, lagen om alltings jävlighet.. Solen går i moln VARJE gång jag försöker briljera med mina supersnygga pilotisar med.. :P

2009-03-31 @ 14:04:18
Postat av: Marielle

Jag är hemma i stan hela veckan, vill du se film med mig då? :)

2009-03-31 @ 21:20:54
URL: http://maariellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0