Från glad till less på två röda



God morgon på dig hoppas jag!

Här är det inte en lika god morgon.

Vaknar upp och har värre smärta i ryggen än tidigare, fruktansvärt jobbigt! =( =( =(
Hoppas verkligen att det går över, så att det inte ska störa mig i helgens tunga arbete.


Fredag idag, börjar 2000, stängning.
Fredagen brukar gå ganska bra, första dagen, och inte allt för mycket folk (normalt sett i förhållande med lördagar).

Lördagen är värst, man vill så jävla mycket vara klar i tid, så att man får en liten möjlighet att hinna sova innan söndagspasset! Sedan är det i överlag mer försäljning då med.

Söndagen är skön eftersom vi stänger dörrarna 0000 och brukar kunna vara klara innan 0100.

Gud, vilken lång helg jag har framför mig! =O

Stänger inte heller med mitt dreamteam, utan denna helg stänger jag med Robert, Erik M och Fredrik.
Sedan jobbar Oskar, Viktor och Niklas med. Den sistnämnde är dålig idag, så får se om han kan jobba senare i helgen?

Bara grapps som jobbar, fan inte ofta det, INTE FÖR MIG IAF!

Jag går ju skift med Musa och Sofia, så har alltid en fröken med mig  =P
Men eftersom hon och Anna ska åka utomlands och vara ledig och så, så fick jag gå skift med R & E mars ut.

Det ska bli skoj! =)


Arbetar bara öppning och stängning denna månad, hade visserligen ett mellanpass, 10-19, i tisdags, men inget mer i mars.

Stängde för två veckor sedan, men så är det ibland.


Sara ringde igår och frågade om semester, när jag önskar detta och så.
Men jag vet inte. Vet inte när jag vill ha? Vet inte om jag vill ha?

Saken är den att jag vet att jag förmodligen kommer vilja ha semester när sommaren väl kommer.
Men som det känns nu så kan jag lika gärna jobba hela sommaren, och vara ledig till hösten...?

Jag gör ändå inget på min semester. Jag kommer bara vara. Hemma. Tråkigt, men sant!




Såg på "Semester Svenskar" (elelr vad fan det heter) på Tv i veckan.

Guuuuud vad jag känner att jag bara skulle vilja släppa allt och bara sticka iväg och göra något sånt.
Kanske inte att arbeta som reseledare eller så, men känner att mitt liv är så jävla grått nu, och det skulle göra mig gott att åka iväg och uppleva saker och ting, att sticka iväg ett bra tag.

Känner att det skulle vara skönt.

Att få leva i andra miljöer, träffa nytt folk, se nya saker, och slippa Sundsvall, Sverige och allt vad fan man har här hemma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0