Låt den rätte komma in



Bra film!


Hade hört mycket om den innan, men var inte så påläst när jag slog på den.

En skön film.

Tycker absolut att du ska se den!




Tyvärr vann vi inte ikväll, så det blev reducerat till 3-2 i matcher, men vi tar dom på hemmais på lördag! =)
Timrå! =)


Nu ska jag sova, tänkte sleepa till 12, sedan vakna till liv och efter det bege mig till Ljustadalen till morsan och lillebror =)


Jag har vart i Bredsand hela dagen idag.

Jag for till Ejes på vägen ut och lämnade tillbaka rullarna.

Sedan så satt vi och spelade Chicago, såg lite Tv, käkade mat, skrattade mycket, spelade Bissmark - och började se NCIS.

Det var en jättetrevlig torsdag! =)


Jobbar stängning i helgen, så blir inte mycket annat än jobb.

Taskig tajming då Maria är hemma.
But that´s life!


Godnatt!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0