Nada



Och vad fan har jag åstadkommit idag då!?

INTE ETT JÄVLA SKIT ! ! !

Kul jul.

Visserligen kom farsgubben och Jörgen förbi, men då var det dom som donade, jag var kärringen som kokade kaffe och såg på Tv. Hahahahha!


Nu är iaf rullgardinerna uppe igen, så jag slipper den förbannade insynen!


I övrigt har jag inte gjort ett jävla skit!
Lagade lite mat tidigare, såg hockey, har även sett två filmer, ska slå på den tredje strax.

Imorgon hoppas jag på att göra mer än bara vara hemma.

Tänkte åka ut till Bredsand och hälsa på, och innan det blir det Ejes och retur av tapeter.
Kvällen blir lugn, kanske någon film.

Fredag ska jag käka middag ute i Ljustadalen hos morsan och familjen innan jobbet 2000.

Twilight var grym!!!!! Så jävla bra!

Valkyria var ganska bra med, annorlunda. Hade höga förväntningar.


Nu blir det Traitor, med Don Cheadle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0