Önskan



Jag behöver förändring.
Av något slag.

Inte bra som det är nu.


Vet inte vad det skulle vara, kan liksom inte peka på vad som är dåligt.
Vet bara att det inte är bra.

Förhoppningsvis blir det bra, men känns så tungt.

Blir så less på att hela tiden befinna mig i en emotionell berg&dalbana.

Kan inte bara vara, utan det är antingen svart eller vitt, vore ju otroligt skönt med en jävla gråzon någon gång..

Jag skulle vilja till Gbg, bara vara, träffa mina vänner där nere och börja om på nytt, bara slippa denna håla!
Vore så otroligt skönt!


Att göra något här i livet, att inte bara ha detta tråkiga liv. Att ha något annat än jobbet att förlita sig på.
Att ha någon.

Lite struktur. Lite ordning. Lite lycka.


Kommentarer
Postat av: erika

komsi kom då, götet väntar på dig! :)

2009-03-27 @ 16:45:05
Postat av: erika

komsi kom då, götet väntar på dig! :)

2009-03-27 @ 16:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0