Planering



Blev klara precis i tid.
Rätt skönt.


Alla kan ju inte vara lika grym som mig, så därav att vi inte blev klara tidigarre.



Vart lite less ett tag där!


Moppskaftet gick sönder, stora diffar, kranen är felande.



Jag förstår inte, VAD FAN!?


Skit i samma!



Jag ska strax sova, ska skriva detta bara:P

Imorgon ska jag och syster kolla på tapeter, förhoppningsvis hittar vi något bra =)
Sedan ska jag kolla med Stefan när han kan hjälpa mig.



Vore riktigt nice om det kunde bli i veckan, klart och så innan lördag!
Då jävlar blir det fest!



Som det ser ut nu så är vi här, hemma hos mig, och det blir några styckna.
Förhoppningsvis kommer de flesta som jag har hört av mig till, som det ser ut nu blir vi iaf en 15 st typ.
Har dock inte fått svar av alla än.


Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon!


N

Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha nej jag har inte glömt de! :P Du har bjudit alla andra på din fest, förutom mig?! Vad är detta??! Haha! :P

2009-03-02 @ 08:27:59
URL: http://maariellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0