Smärta!



Jag har fruktansvärt ont i ryggen! =O
Har haft det i en vecka nu, och inte verkar det bli bättre!


Vet inte vad jag har gjort för att känna den smärtan som jag gör, men måtte det bli bättre, tack!




Annars då?


Lever iaf.
Även om jag önskar att jag hade sovit längre än 1001 idag..

Ska stänga till helgen, så ska sitta uppe längre, iaf imorgon!

Idag blir det nog en slappar dag hemmavid, med film på temat.
Imorgon ska jag försöka åka ut och vara social, kanske kolla med Olofsson/Vikberg om dom har tid och lust? =)


Nu ska jag se lite Tv, sedan ska jag lyckas med det förbannade ljudet!
Alltid det som krånglar, men det ska jag fixa! =)


N

Kommentarer
Postat av: agnes

det förtjänade du minsann :D hahah!

2009-03-11 @ 12:09:24
URL: http://agneslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0