Sommartid



Fick världens chockstart när jag slog upp ögonen imorse!

Detta väder, alltså herregud, jag som var övertygad om att våren var här!

=(


Öppning idag, gick la rätt bra, sålde bra hela dagen, skoj det! =D

Tre kassor lite då och då =)

Efter jobbet så for jag hem, fick skjuts av Janne, han kom och köpte bestick av oss =)

Sedan, strax efter 19, kom syster, Henke och Peter, dom hade med sig en massa snacks, jag hade även impulsköpt för 159kr...

Vi såg två filmer, "Yes Man"
med Jim Carrey (redan sett) och "Bedtime Stories" med Adam Sandler.
Båda riktigt bra, rekomenderas! =)

Nu ska jag lägga mig, eftersom att jag öppnar imorgon, och vi ska ställa om klockan till sommartid inatt!
Så förlorar en timmas sömn.

That´s life.

Godnatt!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0