Traitor



Traitor är bra film, där du kommer in i hetluften på en gång.
Don Cheadle gör sällan dåliga roller, och detta är inget undantag!


En terroristfilm, där Samir (Cheadle) är med i ett terroristnätverk och hamnar på USA:s 10 most wanted-lista.


Orkar inte skriva mer än så, ganska förbannad just nu!


3 ggr under filmens gång märker jag att datorn uppdaterar sig själv och ska till att starta om, men jag hinner reagera innan nedräkningen blir klar och kan fortsätta se filmen.

När det sedan återstår 4minuter så startar den om sig själv, så jag blev avbruten mitt i allt spännande.


JÄVLA FITTDATOR!

Kommentarer
Postat av: Kiara

Haha, har du ingen pli på farsgubben?! ;) Du kanske ska lära dig att skruva fast en dörr själv?

2009-03-12 @ 08:21:26
URL: http://kiara.bloggagratis.se/
Postat av: Kiara

Haha jasså han är det, pappor brukar kunna vara det. Det man inte kan ska man lära sig.. imorgon ska jag lära mig att tapetsera och byta skåpluckor. Det du! ;)

Jag hoppas att vi tar HV ikväll, men är tveksam, timrå är svaga på bortaplan, fast iofs de klarade sig igår. Annars tar vi dem på lördag, vi måste ju lite på våra pojkar. Så länge styf och finnarna är på plan kan man nog känna sig lugn ;). Fast är lite tveksam på om man inte borde ha backlund i mål ändå.. men å andra sidan så har ju åkerlund spelat i hv och vet lite mer om hur de spelar... Aja, vi får hoppas på det bästa!!

2009-03-12 @ 11:15:23
URL: http://kiara.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0