14 timmars arbetspass idag.



Jobbade 6-20 idag.
14 timmar.

Öppnade, och hade lunchen, hur lugnt som helst. Bästa timmen en 7:a.

Men var höga siffror och många på golvet, så inget märktes.

Har donat med lager och så idag, samtidigt som jag har tagit varorna.

Så allt tog tid, men då blev det fan bra gjort med! =D

Stolt, även att jag dokumenterade det hela med arbetstlfn, men glömde föra över bilderna. Hahaha!
Så dom kommer till veckan.


Har ett arbetspass till, sedan en veckas semester!

Jobbar 10-16 på månda
g, enbart för finbesöket. Men han kommer imorgon istället.
Men jag ska ändå jobba, eftersom CO:n, Anders, kommer upp.

Nu ska jag dricka sprit. Själv. I min ensamhet.

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0