Bra början av dagen



Klev upp snuskigt tidigt för att hinna med mig.
Började ganska sent ändå, men hann med mig, precis i tid!

När jag klar stack jag till macken och köpte lite fikabröd till kaffet.
45 sekunder efter att jag hade klivit innanför dörren kom familjen och hälsade på.

Det var trevligt, syster var också med =)

Snackade lite skit, Simon sprang och stängde av datorn hela tiden, så musiken försvann....

Sedan var vi ute här på gården, sparkade lite boll, åkte kana, cyklade trampcykel =P

Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta mig något lite att äta, annars svälter jag ju! =P


Hörs senare!

N

Kommentarer
Postat av: tess

Där ser man... jo de knallar. //tess

2009-05-08 @ 17:04:53
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0