Det jag vill går inte



Gamla minnen kom till liv idag.

Satt på City Café och såg hur Sundsvalls alla studenter gick till torget för att ha mösspåtagning!

Saknar den tiden. Vill ta studenten en gång till. Vill ha bal igen. Vill ha den där känslan igen.


Jag är rastlös! Vet inte alls vad jag ska göra ikväll.
Jag skulle vilja gå ut. Men samtidigt inte.
Jag skulle vilja göra något, men samtidigt inte.


Jag vill bara vara, men vill ändå inte vara hemma.


Egentligen vet jag vad jag vill, men det går inte.



Får se vad som händer..

Marre och Emelie ringde nyss och frågade om jag ville hänga med till Olles och se CL-finalen där.
Får se. Är inte tät ju.


Kommentarer
Postat av: Thomas

Ja man kanske skulle ha gått på balen :p

2009-05-28 @ 03:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0