Fotboll, innebandy



Det var riktigt roligt att lira fotboll igår, även om man inte pallade ett jävla skit!
Jag ska ledigt vara med nästa vecka också! =)

Man märkte ganska tidigt att orken och känslan var långt ifrån vad den än gång var.
Det var 10 meter upp, och 10 meter tillbaka, sedan var det dags att byta.

Matchen i sig gick inge vidare, vi lyckades aldrig få hål på dom, och dom vann till slut med 3-0.

Jag tycker att vi spelade bättre första 75%, sedan efter deras 1-0 blev vi desperata och öppnade upp oss bakåt.


Men det var skoj, ett par kyssar blev det iaf (A).


Idag så jobbar jag öppning, sedan är det tänkt att jag ska träna innebandy, så det blir skoj det med =)

Hörs i eftermiddag!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0