Gårdagen, Härnösand. Tragiskt på förhand



God morgon!

Känner mig lite sliten idag. HAHAHA!

Blev en lång kväll igår ju!

Tog 16-bussen till Härnösand, kom fram 1700 och då stod Nicke där och väntade på oss.

Vi for till Sara, Nordis syster eftersom hon hade inflyttningsfest.
Det var trevligt att träffa alla =)

Kommer lite bilder senare idag, väntar på dom från Nordis.
Vi tänkte först sova över där, men Viktor var snäll nog att hämta oss 0130.

Jag sprang ner på stan och till Olles där Marre och hennes kompis var.

Vann lite pengar, sedan gick jag till bussen och for hem. Hahaha!

Blev inge dricka i stan, hade tillräckligt i mig! =P

Blev uppbjuden till Andrew och Angelicas stuga i midsommar - trevligt, trevligt =)



Idag då, antingen brännboll med familj och vänner på Norra, eller middag hos farmor och farfar..

Lutar åt brännboll?


Jag är trött som fan nu.

Men måste säga att det var en riktigt trevlig kväll igår, fick träffa nytt folk och det är alltid skoj! =D


Drack 8 timmar iaf, ändå är PTÅ fullast när man träffar honom vinglandes mellan Olles och BK!?

Mycket fina flickor i stan igår ;)



N

Kommentarer
Postat av: Peter

Men inte var jag full igår:-)

2009-05-24 @ 19:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0