Ingen uteservering före 15:e



Igår jobbade jag till 1530, var hur bra väder som helst!

I slutet av dagen så funderade vi på om vi inte skulle ta någon öl eller så på någon uteservering på kvällen.
Det gjorde vi, men valde O'Learys där dom börjar med uteserveringen den 15:e..

Men for dit till 1930, och for hem 0200.

Det var en trevlig kväll igår, tog det ganska lugnt!

Jag, Sara, Rickard, Janne, Agnes, Zanna, Emelie, Sandra, syster och Sandra.
Dom två sista gick ganska tidigt, men det var en trevlig kväll ändå  =)

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, om det blir bio eller vin. Hahaha!

Återstår att se, nu ska jag se Tv och käka macka. Sen utomhus!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0