Läsa en bok i solen - mysigt



Har suttit i solen i två timmar nu och löst lite sudoku, korsord (gick inge bra, 4 ord) och läst en bok. Hur mysigt som helst.
Hade inte skadat med lite trevligt sällskap heller ;)

Har starka funderingar på att köpa bord och stolar till uteplatsen, snacka om skönt alltså!

Ska rensa upp där ute och skaffa utemöbler - blir kanonbra det!


Jobbar öppning imorgon, tisdag, torsdag och fredag!
Korpenmatch på tisdag i fotboll, sedan filmkväll med Marre.
Innebandyträning onsdag kväll.


Till helgen blir det lugnt iaf. Är ledig.
Veckan därefter kommer jag gå på semester
, ska jobba måndagen, 10-16, sedan ledig fram till tisdag veckan därpå.
Skönt, behöver det =)

Ska passa på att lira lite biljard och ta ett par öl med Sebben den veckan. Sedan får jag se om jag följer med Mats ner till Sthlm och hälsar på Emelie och Pontus, vore trevligt måste jag säga! =)


Ska dricka lite kaffe och ta en cigg nu.

Tar emot en massa bilder från Bettan nu, bilder från när vi var och lirade kubb i måndags i GA-parken.

En trevlig kväll. Några bilder kommer här på bloggen, andra på FB =)

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0