MEN HALLÅÅÅÅÅ!!??? DUM ELLER!???



Idag så har man jobbar 11-20. Gick jävla bra tycker jag.
Gjorde rätt så bra siffror på lunchen, höll 10-tempo en kort stund, fick dessutom stänga DT:n eftersom dom kom och levererade våran nya fryscontainer. MITT I LUNCHEN  -  IQ = FISKMÅS!?


Hahahaha!

Men det gick bra ändå.

Även att man lade 4 raka brickor med 3 TPR och 4 stora. Och det gick så jävla bra, hade 8 sekunder kvar av stektiden när jag hade dressat klart ^^

;)

Gjorde två femmor på middagen med, men det var jobbigare.


Jag skulle ju ta varorna, så ringde in ett par personer så att jag skulle hinna med min rast innan..

Hade 18 minuter, sedan var varorna där, så tog emot dom.

Jag och Moberg hann inte mer än att börja organisera lilla frysen så gick all kassapersonal hem så jag fick överge honom.

Sedan rullade det, HELA TIDEN !

Det tog aldrig slut.

Så var det hela middagen, jag hann aldrig komma in i matchen riktigt.

Usha.

Men det gick helt okej.

Även att te-gubben sökte mig, men då var jag fullt upptagen.


När jag, efter kanske 3 timmar, gick fram i kassan, så kom han fram och gav mig på presentkort på Stadium, ett värde på totalt 100kr =)


Snällt =)

Haha!


Nu är jag hemma, har precis rensat bland disken och satt igång maskinen
, sedan rengjorde jag spisen riktigt ordentligt, torkade rent glasskivan på fläkten och donade =)

Ringde syster, hon, Katja och Ida ska ut. Jag orkar ingen utgång denna helg.

Vit helg för min del. Första vita på länge =S

Får se om jag och Niklas hittar på något senare ikväll.

Om inte annat så blir det lite aktiviteter imorgon.

Tänkte dra ihop ett gäng och lira lite boll, sedan kubb och brännboll.
Sugen på att vara med, hör av dig! ;)



Fick min vita skjorta idag, värsta proffsig man känner sig i den ! =) =)



Nu har jag inte så mycket att skriva om. Men känner på mig att det kan komma ett inlägg till innan jag gör kväll.
Och imorgon kommer det med all sannolikhet ett par stycken med =)


N

Kommentarer
Postat av: sara

tjena bror!

2009-05-16 @ 03:24:05
URL: http://zaranordlund.blogg.se/
Postat av: Elleonora

Asså... jag saknar verkligen fullt tempo i donken köket! Inget går ju upp emot ett härligt flyt!



16chb åt gången... vilket I loved! Åh... saknar det ja!



Tony kan ibland påstå att jag inte är riktigt frisk när jag längtar tillbaka...

2009-05-16 @ 12:29:04
URL: http://elleonora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0