Sååå underbart ute. Häller upp första groggen och sätter mig ute i solen =)



Har precis kommit hem från stan.

Köpte mig ett par nya brillor =)

Var med Thomas och Anna på stan.
Även att alla tre gick omkring och glassade i nya brillor ;)

Mc-dag idag, många !

Satte oss vid ån och käkade, inte jag, men var så skönt!
Sedan var jag och Thomas på Bolaget och införskaffade oss lite dricka för kvällen.


Lutar åt att det blir grillning hos Annas kompis vid Universitetet.

Sedan går vi nog till Sara och säger hej, men efter det vet jag inte.

Det blir iaf INTE krogen.

Sååå underbart ute. Häller upp första groggen och sätter mig ute i solen =)



Hörs då!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0