Sådan far, sådan son - tur det inte gäller mig



Nu är jag riktigt irriterad!

Farsan är ju fan dum i hela jävla huvudet.

Han är skyldig mig 1000:- sen han köpte Tv:n av mig.

Saken är den att jag köpte en dator av honom, och han Tv:n av mig, samtidigt, men jag var tvungen att ge honom 3000:-, men han kunde inte ge mig 2000:- för Tv:n.

Detta var i samband med att jag köpte lägenheten, alltså December 2007.

Farsan har dålig ekonomi, det vet jag, men han har ledigt kunnat betala flera gånger.

Han har kunnat lagt undan några hundringar i månaden (som han sa att han skulle) och betalat.
Han vann 8000:- på trav, men han hade inte råd att betala mig.
Han hade nyligen råd att köpa en Tv för 2500:-, men inte kunde han betala mig.


Sedan ringer han nu och berättar att det finns billiga tapeter på Bauhaus, men jag säger att eftersom jag inte har så mycket pengar nu så vill jag inte köpa.

- Men det kan jag fixa, säger han.
- Bättre om du fixar min tusenlapp, svarar jag.


Jag blir så förbannad.


Han har sått sitt sista frö här iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0