Saknar



Nu håller jag på och tänker för mycket igen!
Skärpning!



Idag har man gjort mycket; fikat med mormor och familj, sett alla studenter ha mösspåtagning, druckit cider på BK, betalat räkningar, sett Tv-serier och film, spelat poker och promenerat.

Brorsan Emil var nyss här, vi såg lite fotboll och film, smaskade popcorn och drack juice. =)
Trevligt! =)

Och när vi skiljdes åt kände jag att "gud vad tråkigt att bara sitta hemma när det är så skönt ute!".
Skulle inte klaga över att ha sällskap, då hade det blivit en lång kvällspromenad nu ;)

Ska inte sitta uppe hela natten, utan blir cirka timmen till, sedan godnatt!

Trött.

Orkar inte sova bort hela dagarna heller.

Imorgon är det match igen, sedan får jag se om jag åker ut till morsan eller vad jag gör.


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0