Studentbalen!



Såren känns inte lika mycket när jag sover, så jävla skönt!
Men helvete vad det känns när jag går! =O =O =O

Aldrig mera fotboll..

Yeah, right!?


Fikarekordsförsök i stan idag. Vi tävlar mot Östersund!

Växjö har rekordet just nu på 3111 personer.

Men det tar vi!

MC-dagen idag med, kortegen åker från Timrå till stan och sedan ställer dom upp sig längs hela Storgatan.


Aktiviteter idag, skoj det!


Studentbalen idag med.
Det var längesen det. Känns som 10 år sedan. Hahahaha! Det var 3 år sedan..

Jag hoppas att alla som ska på balen får en minst lika bra kväll som jag hade =D
Kvällen då jag gick, lördagen den 27 maj 2006, kunde inte bli bättre!

Jag hade sällskap av en jättevacker tjej, hela balen var underbar!
Efteråt så for vi ner till Espan och krökade! Hahaha!


Underbar dag/kväll! =)


Kommentarer
Postat av: Backlund

23 000 chili cheese tidigare...

2009-05-30 @ 18:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0