6,3km



God morgon!


Det blev rätt sent igår, lade mig inte förrän 03-0330...

Klev upp 0800 då Josefin kom och hämtade upp mig.


Vi var på ryggis och sprang ett varv och gick två.

Så det blev 6,3 km motion i det underbara höstvädret :)


Så skönt på morgonen, eftersom det är kallt och friskt i luften och solen ligger på och börjar värma. Me like.



Nu funderar jag på att sova en timme eller så...Nej det ska jag inte göra!

Är jag uppe med tuppen så kan jag fortsätta vara det!

Funderar på att eventuellt gå ut ikväll, får se hur dagen utvecklar sig. En sak som är säker är att jag måste in till stan eller Birsta och leta reda på en höst/vinter-jacka.

Den jag har haft de senaste åren är lite väl tajt och lite väl sliten.. =P



Ska spela lite FIFA och käka frulle nu.


Hörs senare folket!


Trevlig dag!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0