Här igen :)



Tjaaa allihopa!

Jag bloggar fan aldrig nu för tiden!

Verkar ha tappat stinget, och antalet läsare har aldrig vart så lågt som nu. Men vad ska jag förvänta mig när det inte skrivs något??


Men känns inte lika roligt att skriva längre, känns inte som att jag har något vettigt att tejpa ner liksom.

Ska försöka ändra på detta :P

I helgen som var så var jag ledig, och vi (jag, Niklas och farsan Uffe) passade på att dra till stugan för en grabbhelg och i samma veva vända på båten inför vintern.

Vi hade det trevligt, laddar upp lite bilder i skrivandets stund på FB.


Och i vanlig ordning så hände det något med bilen på väg hem. Tradition!



Jag hade uppkörning på jobbet i tisdags - och klarade den!


Så nu är man verifierad skiftledare, skönt! :):):):)


Bara resten kvar ;)


Jag har börjat fått till det hemma med, skönt att få lite ordning.

Bättre sent än aldrig, inte sant? :P

Hahaha!

Jag ska måla om sovrummet, lite osäker på färg, men det löser sig :)


Lite tråkigt hur saker och ting alltid blir, verkar liksom aldrig bli som man vill, utan det ska hela tiden tyna bort.
Man hoppas och hoppas, men lyckas aldrig.

Men det gäller bara att ta nya tag och lämna det förflutna bakom sig.

Det är en ny dag imorgon.

Ny dag, ny utmaning! :)


Ska spela lite FIFA 10 nu och dricka några glas vin.

Eventuellt att jag ska ut och springa imorgon bitti, beror på om ryggen blir bättre.
Annars blir det ett par varv gåendes runt ryggis. :)

Jag slänger in ett nytt inlägg imorgon, så att jag återgår till rutinen med bloggandet igen :)



Tjaaa!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0