Syster 20 - overkligt



God kväll er idioter!

Nu sitter man ute hos morsan med en massa andra idioter, men dom är trevliga! ;)

Systeryster fyller 20 år idag, helt sjukt, jag förstår det verkligen inte!

Hon, LILLAsyster, som alltid har vart jätteliten i mina ögon, hon får gå på bolaget numer.
Det är inte logiskt :P

Nu tänker ni säkert att jag bara ska ta och växa upp och förstå att saker och ting går vidare. Men jag kan ändå inte släppa att saker och ting blir som det blir.

Det funkar inte för mig, inte ikväll iaf.


Men det är klart, jag kände samma sak när hon fyllde 18, men hur lång tid tog det då?
Typ 2 timmar, sedan så var vi fulla och glada båda två ;)


Men denna kväll ska tillägnas min lillasyster Sara, som fyller 20 idag, jag hoppas verkligen att hon får en knanonkväll och att allt blir som förväntat, om inte bättre!

Nu ska jag vara trevlig med resten av pajasarna här ;)

Trevlig kväll, vi ses i dimman!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0