Blä på allt och alla!!



Tjeeeenaaaa !

Är så otroligt uttråkad nu! Har inget att göra och är fruktansvärt rastlös.
Tänkte göra Birsta, men är på tok för trött! =/

Jag befinner mig i skrivandets stund ute i Ljustadalen hos morsan, har inte gjort ett skvatt sedan jag kom hit. Druckit två koppar kaffe, busat med lillebror och snackat (jag lyssnat, alla andra snackat) skit om alla.

Som vanligt. Ska nog ta mig en kopp kaffe till, somnar när som helst! :O

Förstår inte att jag kan vara så trött som jag ändå är?
Okej, jag sov inte mer än 4 timmar inatt, men vadå, jag har ju inte sovit dåligt de senaste nätterna...

Men behöver la ett antal timmars sömn natten som kommer här, så vet inte om jag ska stanna här och se FBK - TIK/ AIK - DIF eller om jag helt enkelt åker hem och sover..?

Ääääähhhh! Vem fan bryr sig om vad jag eventuellt gör eller inte gör?

Så skit i samma!


Jag hade iaf tvättstugan imorse, och där så fick jag upptäcka att saker och ting är fan lika överallt!

Tvättstugan innehåller tre tvättmaskiner, två torkskåp, en torktumlare och lite annat skit.

När jag klev in i tvättstugan så hängde det en "Ur funktion"-skylt på ena maskinen och på torktumlaren.
Klockan var alltså strax efter 0600 på morgonen.

Senast jag var där och tvättade så hängde det en likadan skylt på samma tvättmaskin, dock inte tumlaren.

Så jag tyckte att jag skulle ringa fastighetsskötaren Ingemar, vilket jag gjorde, och det visade sig att ingen hade ringt honom, trots att det framkommer att man ska göra det vid eventuella problem.

Man måste alltså se till att ta tag i saken själv för att få något gjort.

Likadant överallt!

Nu visade det sig att torktumlaren var inte trasig, utan den hade enbart slagit ifrån, så nästa gång kommer jag kolla upp det innan jag ringer igen.


Men faaaaan, folk, ring om det är fel! HALLÅ!?



Jag hade en bra dag, jag har en mindre bra just nu. Döless och minst lika trött.

Vilka jävla problem man har!

Kanske ska dränka sina problem i vin ikväll?

Blev ju lite sugen på att se hockey och dricka vin ikväll, men har vinet hemma, och hockeyn här...

:(


Nu orkar jag inte skriva så mycket mer, ska surfa runt lite, vilket innebär facebook och inget annat =P

Vi hörs!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0