Sov nästan 14 timmar.



Ledig helg.

Gick och lade mig 2230(!) igår. Trött så in i helvete, jag orkade inte ens se Himym.
Ställde alarmet på 0700, men när tlfn ringde ställde jag om den till 0800.

Men klev inte upp förrän 1245...

Jag ville inte sova bort hela dagen eftersom att jag bara har lördag och söndag ledig. Vill göra något!

Funderar starkt på att gå på hockey, SCA-cupen och årets match ju! Timrå - Sundsvall. I Gärde.
Men kostar pengar, vill inte spendera mer. =(


Men får se om jag går. Beror på om någon ska med?

Tog en liten paus från Himym nu, eftersom att jag ville blogga, har inte bloggat på några dagar, det är verkligen något som saknas då. Men jag har inten lust att blogga nu heller.


Kanske för att man inte haft något roligt som har hänt?

Men känner mig rätt nöjd just nu iaf :)


Har inte så mycket mer att skriva om just nu, så jag kanske återkommer ikväll eller imorgon. Får se.

På återseende!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0