100508, sjukt trevlig kväll :)


Tjolahopp, tjolahej, tjolahoppsansa!

Söndag, 9:e maj. Klockan är 1540 nu när jag börjar skriva, och solen skiner ute. varför sitter jag då inne? Vet inte.
Väntar på att kaffet ska bli klart så tar jag mig en kopp, en cigg, en stol och sätter mig på uteplatsen och snackar lite skit med Arne. :)

Tack allihopa för igår, jag hade det riktigt trevligt :)


Det blev lite fest hos mig, sweet!

Längesen jag drack så mycket som jag gjorde, och att jag inte blev fullast är konstigt.
Men det var en annan som tog den rollen igår ;P


Hahaha!

Igår spelade jag fotbollscup, ATEAcupen, på Midälva, och skadade båda fötterna ordentligt. Inte bra, inte bra, då kan jag inte lira ikväll :(

Hoppas jag kan lira på tisdag iaf... :)

Nu är kaffet klart, så ska sätta mig utomhus!

Tjaa!

N


100508100508

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0