Galet efter alltså



Helt sjukt att jag har blivit sååå dålig på att blogga numer.
Det ger mig inget, men samtidigt kan/vill jag inte ta bort den heller.

Ledig helg denna gång, och lördagen börjar med städning och tvättstugan.
Lite nytta måste man ändå göra.

I eftermiddag/ikväll kommer Daniel, VT, John, Jesper, Rickard, John, kanske Arne och några till hit till mig.
blir det poker, tv-spel och alkohol efter individens törst.

Det ska bli skoj. :)

Imorgon händer inte mycket, blir la mest fotboll på TV för min del, Giffarnas returmatch mot Gefle (0-1 efter första), sen Inter - Milan. Hoppas Zlatan kan göra en bra match :)


Nästa vecka så har jag stängningsvecka, måndag är det bara grabbar som jobbar sent.

Jag, Danne och Robert stänger, sedan är det Musa och Niklas till 2345 resp. 00.
Grabbkväll.

Det får mig utsökt att tänka på den där middagen, ungefär den 13:e mars 2009, då det bara var grabbar som jobbade, och en gäst vräkte ur sig: Det här måste vara enda jävla McDonald´s där det bara är boys som jobbar, VART FAAAN ÄÄR BRUUUDAAARNAA!?


Så nästa vecka är det jobb och träning som gäller, kommer inte ha så mycket tid för annat.

Ska även, från och med måndag, köra hårt en månad framåt på att välja bort all skit man trycker i sig. Alltså, jag ska försöka äta nyttigare, mer sallad, fisk, kött, mindre vitt bröd, snabbmat (typ ALLT jag äter) osv.


Hoppas det går utan några större motgångar :)

Har även börjat träna nu i vecka, SWEEEEEEEEEET!

Vart på Helex tre ggr, tisdag, torsdag och fredag. Har fan krampkänningar i HELA kroppen idag. Galet skönt.

Tänkte träna runt tre ggr/veckan, så man kommer in i det hela och får det som en rutin.


Vet dock inte hur det blir med fotbollen, mitt vänstra knä smärtar varannan dag, och höger fot, den som jag sparkade sönder senast, är fortfarande svullen. Men läkarna kan inte se något. Jävla konstigt...

Så tar det väldigt lugnt med bollandet än så länge. Det värsta är att om jag skulle lira ngn match för att bara känna efter, och försöka ta det lugnt, då blir det INTE lugnt. Jag skulle kötta än mer än annars. Kan inte spela försiktigt. Det är inte jag.


Nu ska jag fortsätta städa, sen RDR:a och sen se Hammarby - Helsingborg i Svenska Cup-finalen inför ett fullsatt Söderstadion! Stämning!!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0